Działania
Treść
 
    
                                Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające z języka polskiego (kwiecień 2023 r.)
Uczniowie na zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych w miesiącu kwietniu ćwiczyli sprawność uważnego słuchania, czytania głośnego i cichego oraz umiejętność rozumienia dosłownych i prostych znaczeń przenośnych. Podczas zajęć wykorzystano metodę map projektowych, opowiadanie or
 
    
                                Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające z matematyki (kwiecień 2023 r.)
W ramach kwietniowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i rozwijających z matematyki (Grant 3), uczniowie doskonalili umiejętności i utrwalali materiał realizowany na lekcjach matematyki. Uczniowie ćwiczyli sprawność rachunkową, samodzielne rozwiązują
 
    
                                Koło muzyczno - teatralne (marzec 2023 r.)
Celem proponowanych zajęć teatralno – muzycznych jest przede wszystkim rozwój zdolności twórczych, zwiększenie poczucia własnej wartości, wyćwiczenie umiejętność współpracy w grupie oraz poznanie różnych metod i środków wyrażania emocji przez bi
 
    
                                Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające z języka polskiego (marzec 2023 r.)
W zajęciach rozwijających z języka polskiego uczestniczy 16 uczniów klasy VIII. Głównym celem zajęć jest rozwijanie zdolności i zainteresowań humanistycznych uczniów oraz inspirowanie ich do pogłębiania wiedzy polonistycznej. Podczas zajęć uczniowie pracują metod
 
    
                                Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające z matematyki (marzec 2023 r.)
W marcu, w ramach projektu Grant 3 - Małopolskiej Tarczy Antykryzysowej - Pakietu Edukacyjnego 2, odbywały się zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające z matematyki. Ich celem było doskonalenie umiejętności i utrwalenie mater
 
                 
					            									                 
                 
                 
                 
                 
                 
    
                                 
    
                                